Zmena domáceho hracieho miesta Kremeľských Mamutov

23.01.2013 21:32

Vo štvrtok 17. januára mi kapitán družstva Kremeľských Mamutov Jozef Laštík zaslal email a požiadal ma o zverejnenie jeho časti týkajúcej sa DLŠ 2012/13. Vyhovujem jeho žiadosti a uverejňujem konkrétnu časť emailu :

„Chcem ťa požiadať o oznam na stránku. Dať na vedomie, že KM budú hrať ostatné zápasy ligy na domácej pôde v Studni. Kto nebude s týmto našim rozhodnutím súhlasiť aj keď nebudeme domáci, budeme kontumovať zápas v prospech domáceho tímu.  Ak má niekto inú domácu pôdu ako Novinára toho zápasu sa zúčastníme aj ako hostia. Rozhodli sme sa tak po dohode ako hráči KM do spoločného odvolania.“

V základnej časti sa jedná o zápasy 8. kola Padúcničky – Kremeľskí Mamuti a 10. kola Liptovský oštiepok – Kremeľskí Mamuti. Kapitánov oboch dotknutých družstiev som o vzniknutej situácii informoval.

 

Moje stanovisko :

„Nakoľko som sa vždy snažil robiť šípky hlavne pre dobro hráčov a v lige družstiev nechávam rozhodnutia na kapitánov jednotlivých družstiev aj v tomto prípade to tak bude. Kapitáni oboch dotknutých družstiev sa pevne verím dokážu dohodnúť  s Jozefom Laštíkom v prospech šípiek. Nakoľko som hráčom družstva Padúcničiek nezúčastním sa prípadného hlasovania svojho družstva o mieste odohratia zápasu.“  

S hlbokou úctou Peter Hrdlička