Oznam Vladimíra Macka

27.02.2013 17:46

"Zdravim vsetkych sipkarov. Budem strucny. Na vianocnom turnaji koncom minuleho roka, majitel pri vyhlasovani „skomolil“ nas nazov. Pekna  vdaka za dlhorocnu spolupracu . Nasledne potlapkanie po pleci, kdesi pri bare ci stole, ze som to tak nemyslel, urcite nestaci. Ako sa vraví, co sa stalo to sa neodstane. Tak to jednoducho v zivote plati. Takisto ako platia aj dalsie pravidla, ci tie vnutri nas, tie nepisane alebo nejake na kuse papiera. Urcite by som si takuto poznamku vnimal inak  keby som mal 18, i ked sa mozno obcas tak spravam.  Z pohladu majitela, ak sa nemylim, je plus, ak ma v podniku co najviac ludi. Lenze na to by majitel podniku najprv musel prist a vazit si kazdeho navstevnika, ktory prispieva do mesca, aj „sodovkara“. Uz som to pre par rokmi vyrataval, ale hrach na stenu hadzat nedokazem vecne. Nase stanovisko kapitan nasho timu zaslal emailom predsedovi klubu. Kedze pred pár tyzdnami to bolo zverejnene na stranke OS, vedel o nasom „malom proteste“ kazdy hrac ligy a mysleli sme si ze to aj kazdy pochopil v ramci tych pravidiel v nas, moralky a mozno aj sudrznosti. Preto ma prekvapil postoj posledneho  supera (Padúcničky), ked uvazoval nad moznostou kontumacie, pretoze vedel, ze urcite do Novinara hrat neprideme. Netusim a ani nechcem vediet odkial fukal najsilnejsi vietor, ale urcite to nebol vietor, ktory moze sipkam prospiet. Chcel nas super vari vyhrat bez boja? Mamuti su snad nejaki nezodpovedni fesaci co si len tak nepridu na zapas? Nas tim vznikol pred 9 rokmi, pred 8 sme zacali robit sipky v DK, poslednych 6 rokov dodrzujeme hraci den stredu, pracujici zenaci a otcovia. Za tu dobu sme vari jeden- dvakrat poziadali o odklad terminu zapasu. Ak sa mylim tak ma opravte. Clenovia nasho supera, v  trochu v inom zlozeni a nazvami timov v ktorych ste hravali –nahodou nie snad vam sa prisposobovali ostatne timy a vase zapasy sa hrali ked ste sa  mali  Vy cas?  Ktore pravidla su podla Vas podstatnejsie, sme si vsetci istí? Ako muozem co len zarozmyslat nad kontumaciou v ktoromkolvek zapase sipok a zneuzit moznost podla pisanych pravidiel OS, ked super odovodnene nechce prist na nasu domacu podu a pozve ma na jeho, pripadne niekde inde kde len budem chciet.  Hralo sa nakoniec Pod Šindlom,na uzasnom stroji, vyhrali sme 8:3 - nepodstatne. Podstatne je ze sme sa stretli a hrali, ze zvitazil sport a moralka a  kus papiera s pravidlami nebol potrebny. Velke plus oproti velkemu minusu, za ktore povazujem slovnu vymenu pocas a po zapase. Poznamka  od kapitana supera a nakoniec aj kapitana nasho timu, ze by som mal byt  vdacny nasmu superovi za to ze nakoniec ku kontumacii nedoslo, vdacny za to ze sa zapas hral... nechapem. Kam sme sa to dostali... To je moj nazor.  Chcem sa vsetkym zucastnenym za seba ospravedlnit, bolo tam vela zbytocnych emocii, najvacsia omluva patri Kubovi, urcite som to nemyslel zle a iste ani on. Mrzi ma ako sme sa rozisli a dufam ze sa nabuduce  stretneme uz len v dobrej  ludskej a sipkovej pohode. 

Vlado Macko"

Autor tohto webu nezodpovédá za obsah tohto príspevku.